Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 194
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 66 77
2018 Marketing and logistic support of Ukrainian regional markets for innovative products distribution Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 220 201
2018 Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 281 317
2018 Supply chain management: world’s companies experience Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 56 147
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 64 93
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 993 589
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 75 7
2018 Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 189 187
2018 Spatial potential in the structure of logistic potential in Ukrainian regions Bilovodska, Olena Anatoliivna Book chapter 23 5
2018 Напрями посилення маркетингового забезпечення регіональних ринків при комерціалізації інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 44 4
2018 Маркетинг торгово-посередницької діяльності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Book chapter 240 352
2018 Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D. Monograph 6519 7044
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 172 193
2017 Управління конфліктами в системі управління людським потенціалом підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1032 1128
2017 Оцінка транспортного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 98 37
2017 Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг Bilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С. Conference Papers 123 39
2017 Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсами Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena Yuriivna Article 28 64
2017 Аналіз транзитного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 63 8
2017 Упаковка як один з інструментів маркетингових комунікацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириллова, А.М. Conference Papers 22 10
2017 Етикетка як засіб впливу на вибір споживача Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ступнікова, К.Б. Conference Papers 731 118