Search


Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -434164612 261886696
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -375483779 -1295872514
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 83813470 30090171
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 16061226 7192612
2015 Influence of colors on people Karpets, V. Conference Papers 628730347 -1353052084
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 4128984 2547522
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462399 540277
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 19896451 22949203
2014 Мовні маніпуляції в німецьких рекламних текстах Бєлая, Ю.В. Conference Papers -1827400803 1014826301
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 -1112191735
2014 Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі Заїка, І.Ю. Conference Papers 1255179444 -39778765
2014 Структурно-семантичні і функціональні характеристики англомовного інтернет-банера косметичних засобів Якубовська, Я.В. Conference Papers 1094254567 480525526
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 333247611 268134600
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4240080 1885501
2014 Сміхові міфологеми у рекламі Маркова, О. Article 16816822 23758333
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 425202004 268695131
2013 Реклама як феномен української культури Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -154278993 38928475
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 43744695 22025850
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268