Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 71
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1520477804 -1295872514
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 83813470 30090171
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 16061226 7192612
2015 Influence of colors on people Karpets, V. Conference Papers 628730347 -1353052084
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 19896451 22949203
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 1955618717
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 333247611 268134600
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4240080 1885501
2014 Сміхові міфологеми у рекламі Маркова, О. Article 16816822 23758333
2013 Реклама як феномен української культури Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -154278995 -1676173245
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 43744695 22025850
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268
2013 Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Тимощук, Г.І. Conference Papers 3701631 6123516
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 51151742 141082098
2013 Орфографические ошибки в рекламных текстах Алексютина, О.А.; Попова, Д.В. Conference Papers 1421246 7137994
2013 Роль аксиологического аспекта в рекламном дискурсе Medvid, Olena Mykolaivna; Ткаченко, Марина Олександрівна; Ткаченко, Марина Александровна; Tkachenko, Marina Oleksandrivna Article 196302 269067
2013 Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу Бикова, О.Д. Conference Papers 2392728 1842492
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 85909230 178898012
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 8505249 14274118