Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2005 Екологічні ризики інновацій: класифікація та аналіз Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Article -99865025 1844047009
2008 Аналіз ефективності організаційного забезпечення НТП на підприємстві Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers -933833128 389843400
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 183487614 232197144
2008 Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 532949953 52662371
2001 Формування ринку екологічних товарів в Україні (перспективи та методика їх оцінки) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -1539970425 -1673452440
2008 Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 33163803 21794649
2004 Nuclear safety and the human being Lynnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers -602550892 1054554327
2005 Методичні підходи до аналізу ефективності маркетингової товарної політики підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1773681635 1552953477
2009 Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товару Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -412632613 -1223981582
2003 Составляющие экономической безопасности предприятия и подходы к их оценке Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -34427676 353938883
2003 Екологічний маркетинг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 1349535017 2081265511
2001 Подходы к оценке экономической эффективности внедрения компьютерных информационных систем на промышленных предприятиях Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 424056483 608918858
2009 Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 244222952 540213576
2008 Проблема ребрендингу на сучасному підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сухенко, Н.В. Conference Papers 18605136 6484198
2008 Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Федірко, О.М. Conference Papers 5428142 5653706
2007 Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 664608372 979601967
2005 Рыночные возможности развития современного предприятия Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 44814933 89630705
2007 Оцінка ефективності та оптимізація портфеля замовлень науково-виробничого підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article 7202428 10932408
2004 Ecomarketing appropriation at the JSC "Sumyhimprom" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Baskakova, M.O. Conference Papers -1217756940 -1217674839
2005 Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Н.М.; Melnyk, Leonid Hryhorovych Conference Papers 849387254 1406608280