Search

Clear search fields
Showing results 340 to 350 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -416629396 -2067206878
2021 Tax Incentives for Innovation in the Context of Macroeconomic Stability: an Analysis of Causality Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Huseynova, A. Article -1432615719 380135965
2013 Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації Двірко, Ю.В. Article -1586539946 85711913
2011 Концептуальні засади державного регулювання міграційних процесів на основі макроекономічного прогнозування Shkola, Viktoriia Yuriivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Article -1985799315 -600075981
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article -315359521 105023713
2017 Innovation of shopping experience based on smartphone behavior in purchasing process Bacik, R.; Kakalejcik, L.; Gavurova, B. Article 1134495149 2060702457
2013 Инновации в системе управления ликвидностью кредитных организаций Галяева, Л.Е. Article 8434806 9717701
2015 Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України Тульчинська, С.О. Article 171852404 105382370
2012 Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством Ібрагімов, Е.Е. Article -399288176 1089320975
2018 New and innovative solutions for improving tourism education and raising satisfaction of students in Armenia Tovmasyan, G. Article 795165975 1180925870