Search

Clear search fields
Showing results 710 to 720 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Принципи управління взаємодією продуцента та реципієнтів ринкової привабливості Свірідова, О.В. Article -169626436 1118823026
2011 Механизм принятия согласованных решений: взаимодействие и адаптивность Загорна, Тетяна Олегівна; Загорная, Татьяна Олеговна; Zagornaya, Tatiana Olegovna Article 1546645944 2129855580
2020 The Innovative Approaches to Estimating Business Models of Modern Banks Zarutska, O.; Pavlova, T.; Sinyuk, A.; Khmarskyi, V.; Pawliszczy, D.; Kesy, M. Article 1338512122 -753843956
2015 Методологія моделювання простору задач у системі управління промисловим підприємством Глущевський, В.В. Article 17710897 9485772
2017 Підходи до оцінювання порівняльної ефективності альтернативних варіантів технологічних бізнес-процесів приладобудівних підприємств, одержаних у результаті реінжинірингу Сорочак, О.З.; Гвоздь, М.Я. Article 486975651 1766559232
2018 Evaluation of deposit market competition: basis for bank marketing improvement Didenko, Iryna Viktorivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Buriak, Anna Volodymyrivna Article -326994655 661699446
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 34527805 18338829
2015 Development of new substances and materials in the world and in Ukraine Sichkarenko, K.O. Article 2146082847 1098984843
2024 The Impact of Digital Marketing on the Market Share of Tourism Firms in Jordan Alafi, K.K.; Ismaeel, B. Article 4 4
2018 What can economic experiments discover about evolutionary effectiveness of supermarket strategies? Kobets, V.; Yatsenko, V. Article 1374394948 -621021087