Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 95
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization Oklander, M.A.; Oklander, T.O. Article -1591645278 -200221080
2016 The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Kramoliš, J. Article 769799767 805016634
2016 Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М. Article -1713404691 -2027303544
2016 Models of inventory management for industrial enterprises under energy resources price increase Yashkina, O.I.; Pedko, I.A. Conference Papers 113300412 231208133
2016 Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.; Булатова, А.С.; Река, О.С. Article 29709485 1315474940
2016 Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Taraniuk, Karina Viktorivna; Shimko, V.Yu.; Marchenko, T.V. Article 281395685 121520577
2016 Методичні засади оцінювання фінансово-інвестиційної складової функціональності інноваційно орієнтованого підприємства машинобудування Бояринова, К.О. Article 16350449 26033818
2016 Fundamentals of Ukrainian land fund management Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Kuchmiyov, A.V.; Novak, K.S. Article -202094837 -391250038
2016 Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій Решетнікова, І.Л.; Сагайдак, М.П. Article 1398659502 1978851653
2016 Marketing communications in tourism – trends and reality Vavrečka, V.; Mezuláník, Ji. Article 607430085 213139055