Search

Clear search fields
Showing results 1140 to 1150 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды Гардабхадзе, И.А. Article 1102266917 1345327745
2011 Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі Пугачова, Олена Сергіївна; Пугачова, Елена Сергеевна; Pugachova, Olena Sergiyivna; Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna Article 158054099 87091517
2016 Розвиток інфраструктурного забезпечення менеджменту знань в організації Ситник, Н.І. Article -1990981411 -750267225
2020 Innovations as the Competitive Advantage for Small and Medium Enterprises: the Case for the Kingdom of Saudi Arabia Alghanmi, A.O. Article -850174478 1343024643
2021 Consumer Behavior in Digital Era: Impact of COVID-19 Rahmanov, F.; Mursalov, M.; Rosokhata, Anna Serhiivna Article -1079243071 -2071261117
2019 Country’s Brand and Corruption Level: Cointegration Analysis Milova, T.; Troshkina, K.; Horlov, Y.; Dobkowski, J. Article -1148570202 1547886233
2020 Innovations in Management of the Complementary Develipment of the Territories Adjusted to the River Cargo Transportation Krykavskyy, Y.; Prokopenko, O.; Shandrivska, O.; Vasyltsiv, N.; Nycz-Wojtan, S. Article 507085524 231922185
2011 Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Oklander, Tetiana Olehivna Article -657853207 1367760185
2017 Identifying areas and components of the management decisions for small industrial enterprises the second and third group of simplified tax system Balan, O.; Maslennikov, Y.; Selivanova, N. Article 23226225 8174509
2013 Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -2103799868 -2106988419