Search

Clear search fields
Showing results 1230 to 1240 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry Khanlari, A.; Hajiheidari, N.; Farhang, M. Article 116738392 143917593
2019 Factors of demand for cultural events in tourism: the case of the Czech Republic Kmeco, L.; Mezulanik, J.; Kascakova, A.; Civelek, M. Article -1371996041 -877668598
2019 Company image in social network as predictor of intention to apply for a job position Vilkaite-Vaitone, N.; Lukaite, U. Article 1783671714 1051803386
2021 Creativity in Management and Creative Management: Meta-Analysis Saukh, I.; Vikarchuk, O. Article 236631920 -2041672919
2011 Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем Troian, Mariia Yuriivna Article -1157915007 1372634696
2011 Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствами Михайлова, Любов Іванівна; Михайлова, Любовь Ивановна; Mikhaylova, Liubov Ivanovna; Слабоспицька, Оксана Юріївна; Слабоспицкая, Оксана Юрьевна; Slabospytskaya, Oksana Yurievna Article 523411922 536842828
2023 Work Motivation of Social Workers in the Context of Management Innovations Gallo, P.; Mihalcova, B.; Balogova, B. Article 436105321 493360220
2015 Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій Kotenko, Nataliia Viktorivna; Serdiuk, Svitlana Hryhorivna; Saltykova, Hanna Vasylivna Article -1580360067 805683458
2021 The Impact of National Culture on Environmental Performance: Case for GSS Countries Dkhili, H.; Dhiab, L.B. Article 17517838 10332167
2017 Economic and cultural impact of tourism marketing Wang, J. Article 505326705 -1073042325