Search

Clear search fields
Showing results 1320 to 1330 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 1861434550 1116326107
2017 Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception Kliestikova, J.; Janoskova, K. Article 157120805 1458862452
2015 Determinants of innovations and competitiveness in the European Union Machnáček, V.; Strielkowski, W.; Shishkin, A.; Bilan, Yu. Article -866195284 -2110730846
2013 Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Petrushenko, Mykola Mykolaiovych Article 55878223 685908639
2017 Impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Клісіньськи, Януш; Клисиньски, Януш; Klisinski, Janusz; Starkiv, I.L. Article -2107919343 2008797744
2017 Практичні аспекти бізнес-планування в системі реалізації інвестиційного проекту Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Далечін, О.Ю.; Бєляєва, К.О. Article 152929434 67336315
2023 Innovation Management Approaches: Design Value Calculator Gamification Svirakova, E.; Kramolis, J. Article 2024 3048
2018 Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective Gani, M.O.; Alam, M.Z.; Alom, Md.Z.; Faruq, M.O. Article -518531979 -720944384
2024 Identifying Consumer Preferences for New Generation Vehicles Using Multidimensional Preference Analysis Alkan, N.; Koksal, C.D. Article 9604 2624
2020 State Financial Management as the Basis for Innovative Development: CrossCountry Analysis Sadigov, M.M. Article 531785790 430607941