Search

Clear search fields
Showing results 950 to 960 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Teletova, S.G. Article -963337020 -1526871464
2015 Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку Дима, О.О. Article 85947103 87489312
2015 Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз Article 739416958 374873560
2017 Main development drivers of start-up companies within start-up ecosystems: the case of Lithuania Laužikas, M.; Miliute, A.; Bilota, A.; Bielousovaitė, D. Article 1594110034 927032644
2012 Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід Файвішенко, Діана Сергіївна Article -724390482 2066933923
2024 Marketing Strategy as an Effective Tool for Government Procurement Management Smerichevska, S.; Postnikov, O. Article 637 295
2023 Determination of the relationship between lifestyle and impulsive purchasing behaviour Ocel, Y.; Mutlu, H.T.; Bayat, M. Article 2335037 1396717
2018 Image of women's volleyball in Lithuania perceiving its customer behavior Jeseviciute-Ufartiene, L.; Skackauskiene, I. Article 436772884 343580343
2020 Digitalization Impact on Transformations of Mass Customization Concept: Conceptual Modelling of Online Customization Frameworks Baranauskas, G. Article 1260264087 -1249580041
2022 The COVID-19 Pandemic Impact on the TV Commercials Content in European Countries Grebosz-Krawczyk, M.; Siuda, D. Article 439659854 1023938527