Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 1320 до 1330 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2011 Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Карпіщенко, Марина Юріївна Стаття 1861434551 1116326107
2017 Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception Kliestikova, J.; Janoskova, K. Стаття 157120806 1458862452
2015 Determinants of innovations and competitiveness in the European Union Machnáček, V.; Strielkowski, W.; Shishkin, A.; Bilan, Yu. Стаття -866195281 -2110730846
2013 Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні Прокопенко, Ольга Володимирівна; Петрушенко, Микола Миколайович Стаття 55878223 685908639
2017 Impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior Ілляшенко, Сергій Миколайович; Клісіньськи, Януш; Клисиньски, Януш; Klisinski, Janusz; Starkiv, I.L. Стаття -2107919342 2008797744
2017 Практичні аспекти бізнес-планування в системі реалізації інвестиційного проекту Летуновська, Наталія Євгенівна; Далечін, О.Ю.; Бєляєва, К.О. Стаття 152929434 67336315
2023 Innovation Management Approaches: Design Value Calculator Gamification Svirakova, E.; Kramolis, J. Стаття 2025 3048
2018 Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective Gani, M.O.; Alam, M.Z.; Alom, Md.Z.; Faruq, M.O. Стаття -518531978 -720944384
2024 Identifying Consumer Preferences for New Generation Vehicles Using Multidimensional Preference Analysis Alkan, N.; Koksal, C.D. Стаття 9605 2624
2020 State Financial Management as the Basis for Innovative Development: CrossCountry Analysis Sadigov, M.M. Стаття 531785791 430607941