Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 710 до 720 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2013 Принципи управління взаємодією продуцента та реципієнтів ринкової привабливості Свірідова, О.В. Стаття -169626436 1118823026
2011 Механизм принятия согласованных решений: взаимодействие и адаптивность Загорна, Тетяна Олегівна; Загорная, Татьяна Олеговна; Zagornaya, Tatiana Olegovna Стаття -1025000327 2129855580
2020 The Innovative Approaches to Estimating Business Models of Modern Banks Zarutska, O.; Pavlova, T.; Sinyuk, A.; Khmarskyi, V.; Pawliszczy, D.; Kesy, M. Стаття 553471174 -753843956
2015 Методологія моделювання простору задач у системі управління промисловим підприємством Глущевський, В.В. Стаття 26470595 9485772
2017 Підходи до оцінювання порівняльної ефективності альтернативних варіантів технологічних бізнес-процесів приладобудівних підприємств, одержаних у результаті реінжинірингу Сорочак, О.З.; Гвоздь, М.Я. Стаття 1676727016 1766559232
2018 Evaluation of deposit market competition: basis for bank marketing improvement Діденко, Ірина Вікторівна; Кривич, Яна Миколаївна; Буряк, Анна Володимирівна Стаття -1867681324 661699446
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Стаття 34527805 18338829
2015 Development of new substances and materials in the world and in Ukraine Sichkarenko, K.O. Стаття -1075843029 1098984843
2024 The Impact of Digital Marketing on the Market Share of Tourism Firms in Jordan Alafi, K.K.; Ismaeel, B. Стаття 4 4
2018 What can economic experiments discover about evolutionary effectiveness of supermarket strategies? Kobets, V.; Yatsenko, V. Стаття -134009827 -621021087