Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 55
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -885705508 1968571702
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 100518334 106481661
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 1057145320 1099343206
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article -2027934716 -1777021545
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article 2001090180 85834021
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article 1618365864 1465702152
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 1144713570 1144713600
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 327026947 279834430
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -376542731 378296386
2016 Social potential of marketing communications in modern city Novikova, M.M.; Gaiduchenko, S.O. Article -1475296026 -236764331