Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 95
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 575151167 1265057472
2016 Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ Амбражей, О.А.; Лебедєва, В.К.; Тарасевич, В.М. Article 1039574 731098
2016 Developing project portfolio management model for innovation projects using grounded theory: a case of Iran's power industry Khameneh, A.; Sobhiyah, M.H.; Hosseini, H.Kh. Article 242712770 -1686488935
2016 Social potential of marketing communications in modern city Novikova, M.M.; Gaiduchenko, S.O. Article -2066184067 1694650806
2016 Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояния и основные факторы повышения Орлов, П.А. Article 3874511 4002435
2016 Життєвий цикл соціально-економічних систем Сардак, С.Е. Article 2081686685 577591234
2016 Перспективи модернізації вітчизняних промислових підприємств Новаківський, І.І.; Лущак, Н.С.; Борбулевич, В.З. Article 31806941 36947996
2016 Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies Mohammadi, F.; Najafi, A. Article -1943518779 271383252
2016 The mechanism of opening the markets of the EU and agro-industrial complex of Ukraine: trend and variations Gubenko, V.I Article 741953504 1517613823
2016 Моделі та методи прийняття рішень у сфері управління збалансованим розвитком промислових підприємств Коверга, С.В. Article 196307184 116676803