Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Перегляд за
Відображення результатів від 1421 до 1440 із 1548
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Стаття 531189560 -639711860
2015 Теоретичні аспекти формування та управління портфелем екологічно орієнтованих бізнесів регіону Шкарупа, Олена Василівна; Бурич, І.В. Стаття 2037502819 5315033
2014 Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах Кисіль, Тетяна Володимирівна Стаття -649022398 1916775830
2011 Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві Комарницький, Ігор Михайлович; Комарницкий, Игорь Михайлович; Komarnitsky, Ihor Myhailovych; Цар, Галина Василівна; Цар Цар, Галина Васильевна; Tsar, Halyna Vasylivna Стаття -826126330 1737622197
2017 Теоретичні основи формування системи торгівлі "зеленими" сертифікатами в Україні Курбатова, Тетяна Олександрівна Стаття 19932633 8474907
2012 Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів Куценко, Тетяна Миколаївна Стаття 1905526285 1966345326
2010 Теоретичні підходи до оцінки стану і планування науково-технічних розробок в Україні Суміна, Ольга Миколаївна; Ткачук, Юрій Якович Стаття 400553558 528080569
2012 Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємства Стаття 333420749 51529991
2010 Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін Дайновський, Ю.А.; Гліненко, Л.К. Стаття 71116161 24827231
2017 Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І. Стаття -1509901212 -2073989038
2017 Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту Захарчин, Г.М.; Склярук, Т.В. Стаття -992848149 216827339
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Божкова, Вікторія Вікторівна; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сигида, Любов Олексіївна Стаття 365633242 407828591
2011 Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Росохата, Анна Сергіївна Стаття -627252344 525501844
2015 Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз Стаття 1106095436 374873560
2012 Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ Божкова, Вікторія Вікторівна; Тимохіна, Яна Олександрівна Стаття 716943828 -76981899
2014 Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства Магаc, Н.В. Стаття 1227505917 -406564418
2011 Удосконалення методичних підходів до бюджетного регулювання на державному та місцевому рівнях Прокопенко, Ольга Володимирівна; Школа, Вікторія Юріївна Стаття -872282620 -849140200
2010 Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку Прокопенко, Ольга Володимирівна; Бойко, Юлія Вікторівна Стаття 1024141054 -1032906899
2013 Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу Нагорний, Євген Ігорович; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна Стаття 1029787827 980101401
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Стаття 3972915 2128989