Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Перегляд за
Відображення результатів від 1481 до 1500 із 1548
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2013 Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств Мельник, О.В. Стаття 976073546 1043389614
2012 Формування стратегії збуту інноваційної продукції Лорві, І.Ф. Стаття -1525773439 390649926
2018 Формування стратегії розвитку системи управління персоналом підприємства на основі портфельного аналізу Білорус, Т.В. Стаття -505139209 754982954
2016 Формування та оцінювання ефективності проектного менеджменту Калініченко, Л.Л. Стаття 857675878 -1068492476
2014 Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії Перерва, П.Г.; Омеляненко, Т.В. Стаття 131097765 142749038
2010 Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій Махнуша, Світлана Михайлівна Стаття -1151434615 -308365277
2011 Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти Дмитрів, Анна Ярославівна; Дмитрив, Анна Ярославовна; Dmytriv, Anna Yaroslavivna Стаття -28803923 432717450
2015 Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України Тульчинська, С.О. Стаття 171852404 105382370
2011 Фінансове планування підприємств в управлінні процесами Білоусова, Олена Станіславівна; Белоусова, Елена Станиславовна; Bilousova, Olena Stanislavivna Стаття 1964464491 861919272
2013 Фінансування інноваційного розвитку: реалії та перспективи Ховрак, І.В. Стаття 196847467 303441600
2015 Фіскальна децентралізація та проблема забезпечення публічних екологічних послуг Котенко, Наталія Вікторівна; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна Стаття 40456267 1329434300
2014 Характеристики і функції підприємництва та деякі теоретико-методологічні завдання маркетингу Луцяк, В.В. Стаття 349468184 1560568906
2011 Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия Криковцев, Олександр Олексійович; Криковцев, Александр Алексеевич; Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich Стаття -408540301 -807055501
2011 Холістична концепція ефективності маркетингу Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yurii Volodymyrovych Стаття 401098451 -199909651
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Стаття 34527805 18338829
2013 Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання Павліщук, О.П. Стаття -470396628 -1612062995
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Стаття -1925696279 -689730408
2011 Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») Башук, Тетяна Олександрівна; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталья Витальевна Стаття -1112003553 -2131753209
2015 Чинники впливу на розвиток промислового підприємства Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Стаття 3933900 1716611
2011 Шляхи покращення фінансування інноваційного ровзитку в Україні з використанням міжнародного розвитку Кобушко, Ігор Миколайович; Гусейнова, Е.І. Стаття 917105454 -874295751