Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1481 to 1500 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств Мельник, О.В. Article 976073546 1043389614
2012 Формування стратегії збуту інноваційної продукції Лорві, І.Ф. Article -1525773439 390649926
2018 Формування стратегії розвитку системи управління персоналом підприємства на основі портфельного аналізу Білорус, Т.В. Article -505139209 754982954
2016 Формування та оцінювання ефективності проектного менеджменту Калініченко, Л.Л. Article 857675878 -1068492476
2014 Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії Перерва, П.Г.; Омеляненко, Т.В. Article 131097765 142749038
2010 Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -1151434615 -308365277
2011 Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти Дмитрів, Анна Ярославівна; Дмитрив, Анна Ярославовна; Dmytriv, Anna Yaroslavivna Article -28803922 432717450
2015 Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України Тульчинська, С.О. Article 171852404 105382370
2011 Фінансове планування підприємств в управлінні процесами Білоусова, Олена Станіславівна; Белоусова, Елена Станиславовна; Bilousova, Olena Stanislavivna Article 1964464491 861919272
2013 Фінансування інноваційного розвитку: реалії та перспективи Ховрак, І.В. Article 196847468 303441600
2015 Фіскальна децентралізація та проблема забезпечення публічних екологічних послуг Kotenko, Nataliia Viktorivna; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna Article 40456267 1329434300
2014 Характеристики і функції підприємництва та деякі теоретико-методологічні завдання маркетингу Луцяк, В.В. Article 349468184 1560568906
2011 Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия Криковцев, Олександр Олексійович; Криковцев, Александр Алексеевич; Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich Article -408540301 -807055501
2011 Холістична концепція ефективності маркетингу Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yurii Volodymyrovych Article 401098451 -199909651
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 34527805 18338829
2013 Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання Павліщук, О.П. Article -470396628 -1612062995
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Article -1925696279 -689730408
2011 Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Article -1112003553 -2131753209
2015 Чинники впливу на розвиток промислового підприємства Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 3933900 1716611
2011 Шляхи покращення фінансування інноваційного ровзитку в Україні з використанням міжнародного розвитку Kobushko, Ihor Mykolaiovych; Гусейнова, Е.І. Article 917105454 -874295751