Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 921 to 940 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій Решетнікова, І.Л.; Сагайдак, М.П. Article 1101692972 283225646
2017 Вплив загроз функціональних складових на рівень економічної безпеки підприємств (на прикладі підприємств автомобільного транспорту) Нікітіна, А.В.; Горовий, Д.А. Article -1523046477 1505039384
2015 Вплив макроекономічних факторів на флуктуацію економічних процесів Савченко, С.О. Article 270850614 73349127
2013 Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму Пашенцева, Г.В. Article 7584954 2991357
2018 Вплив новітніх технологій на логістику та управління ланцюгами поставок Петруня, Ю.Є.; Пасічник, Т.О. Article 80231610 248523457
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 1972533299 1595789362
2011 Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії Гліненко, Л.К. Article 147489710 60480096
2012 Вплив сучасних тенденції на реформування ринку електроенергії України Мехович, С.А.; Колєсніченко, А.С. Article 467193822 347913973
2017 Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України Комарницька, Г.О.; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1287832592 1045304178
2010 Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари Корінєв, Валентин Леонідович; Коринев, Валентин Леонидович; Koriniev, Valentyn Leonidovych; Кірик, Віталій Віталійович; Кирык, Виталий Витальевич; Kiryk, Vitalii Vitaliiovych Article -147077550 -1551505448
2013 Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування Шубін, О.О.; Криковцев, О.О. Article 288453258 187116277
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -54445350 -471074785
2012 Вуглецевий ринок як інструмент реалізації стратегії сталого низьковуглецевого розвитку Школа, Ігор Миколайович; Бабінська, Ольга Володимирівна Article -1356214071 -1893076622
2012 Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход Толмачёв, Олег Леонидович Article 144889467 45916975
2011 Генезис маркетингу Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Oklander, Tetyana Olegivna Article -1093947274 -1205738985
2012 Генезис структури транспортного потенціалу України в умовах сталого розвитку Алькема, В.Г. Article 25684022 7113339
2011 Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития Швець, Юрій Юрійович; Швец, Юрий Юрьевич; Shvets, Yurii Yuriiovych Article -2055805817 1864906089
2014 Генон-фактор випереджального національного економічного розвитку Ягельська, К.Ю. Article -1370972797 1981991744
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article -1375266166 -1336106129
2011 Державна підтримка як фактор підвищення інноваційної активності промислових підприємств Удалих, Ольга Олексіївна; Удалых, Ольга Алексеевна; Udalykh, Olga Alekseevna; Бондаренко, Ніна Миколаївна; Бондаренко, Нина Николаевна; Bondarenko, Nina Nikolaevna Article -1276706484 989676791