Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 1121 to 1140 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Мотиваційна складова інвестування у людський капітал Захарова, Оксана Володимирівна; Захарова, Оксана Владимировна; Zakharova, Oksana Volodymyrivna; Стернійчук, Марина Анатоліївна; Стернийчук, Марина Анатольевна; Sterniychuk, Maryna Anatoliivna Article 1506410501 1643813885
2011 Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -1284013552 309424737
2011 Мотиваційні передумови формування регіональної інвестиційної політики Маргіта, Наталія Орестівна; Маргита, Наталия Орестовна; Marhita, Nataliia Orestivna Article 27870424 10469502
2018 Мотивація та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством та підвищенні інноваційної діяльності Климчук, А.О.; Михайлов, А.М. Article -52329349 945063873
2012 Міжнародні інвестиційні рейтинги як засіб усунення інформаційної асиметрії на макроекономічному рівні Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Пластун, О.Л. Article -1631409898 1043453793
2011 Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях Ivashova, Nadiia Vasylivna Article -1054474459 969903377
2010 Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1081360788 679772836
2015 Нaуково-методичний підхід до оцінювaння ризиків інноваційних проектів держaвно-привaтного пaртнерствa Hrytsenko, Larysa Leonidivna Article 1062069448 696621475
2015 Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів Борисова, Т.М. Article 126230327 267044073
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 248536810 165900708
2013 Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 43411115 39795953
2017 Науково-методичний підхід до оцінювання екологічного ризику різних видів економічної діяльності Karintseva, Oleksandra Ivanivna Article 1360080436 1188807872
2012 Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві Saher, Liudmyla Yuriivna Article -1300832822 -1543229408
2011 Науково-методичні засади управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком на різних рівнях Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 52656434 88436529
2016 Науково-освітні кластери: відмітні характеристики та передумови розвитку П'ятницька, Г.Т. Article 1265773955 -1120611196
2012 Науково-прикладні аспекти процесоорієнтованого управління на промислових підприємствах при проведенні реінжинірингу бізнес-процесів Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article 73291475 40941941
2012 Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана Миколаївна Article -923574310 -251016799
2011 «Нова економіка» та інноваційний розвиток Яремко, Лариса Адольфівна; Яремко, Лариса Адольфовна; Yaremko, Larysa Adolfivna Article 1120382908 -1610146587
2015 Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг Колотова, Н.Б. Article 959146678 -573179897
2017 Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів Якимишин, Л.Я. Article 2402574 2665091