Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 38
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товару Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 6438 8699
2009 Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 8938 9693
2009 Роль вищої освіти у формуванні економіки знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1655 2255
2008 Аналіз ефективності організаційного забезпечення НТП на підприємстві Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 3459 3446
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 547 1232
2008 Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1623 1621
2008 Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1433 2723
2008 Проблема ребрендингу на сучасному підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сухенко, Н.В. Conference Papers 793 777
2008 Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Федірко, О.М. Conference Papers 362 406
2008 Бізнес-адміністрування: магістерський курс Melnyk, Leonid Hryhorovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook 69554 65830
2008 Подходы к оценке достаточности потенциала рынка для восприятия экологических инноваций Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 1150 1161
2008 Управління інтелектуальним капіталом підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 876 925
2008 Сутність, структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 30086 38674
2008 Особливості переходу вітчизняних підприємств на інноваційний шлях розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1077 1230
2007 Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 1641 1762
2007 Оцінка ефективності та оптимізація портфеля замовлень науково-виробничого підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article 1524 534
2007 Сутність концепції екологічного маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Conference Papers 1645 1598
2007 Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Черв`яцова, О.Є. Conference Papers 1344 1359
2007 Управление товарным ассортиментом промышленного предприятия Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1122 1130
2007 Проблеми споживчого попиту на мотоцикли в Україні Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н.Ю. Conference Papers 1929 1791