Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (38)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товаруIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle5212276
2009Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna OleksandrivnaArticle3031136
2009Роль вищої освіти у формуванні економіки знаньIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses193224
2008Бізнес-адміністрування: магістерський курсMelnyk, Leonid Hryhorovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychTextbook172494
2008Управління інтелектуальним капіталом підприємстваIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses152162
2008Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходівIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Федірко, О.М.Theses124162
2008Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесуHolysheva, Yevheniia Oleksiivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychTheses187155
2008Аналіз ефективності організаційного забезпечення НТП на підприємствіKarpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Illiashenko, Serhii MykolaiovychTheses218170
2008Проблема ребрендингу на сучасному підприємствіIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Сухенко, Н.В.Theses13798
2008Подходы к оценке достаточности потенциала рынка для восприятия экологических инновацийIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle195192
2008Сутність, структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємстваIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle9561107
2008Особливості переходу вітчизняних підприємств на інноваційний шлях розвиткуIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses128330
2008Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємстваIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle195628
2008Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna OleksandrivnaArticle179354
2007Управление товарным ассортиментом промышленного предприятияIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses128114
2007Проблеми споживчого попиту на мотоцикли в УкраїніIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н.Ю.Theses164164
2007Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачахIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Черв`яцова, О.Є.Theses161129
2007Сутність концепції екологічного маркетингуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaTheses285183
2007Оцінка ефективності та оптимізація портфеля замовлень науково-виробничого підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh MykhailovychArticle180174
2007Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle156300