Browsing by Keywords сегментація


Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1547989983 1617324321
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 194291058 9756042
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 527880950 407926105
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 1051128977 -113140969
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -544771127 -1557138850
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 73259907 69216273
2021 Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А. Conference Papers 1596648371 1410296129
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1142100272 -754945921
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article -1373712476 -583908115
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 221940859 137773885
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 135218 325016
2015 Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України Язвінська, Н.В.; Барановська, А.А. Article 145248051 105558673
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 285168858 463855636
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 116174027 123109470
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 304852 391338
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article -1810806726 550324809
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 25715634 20898255
2008 Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості Товста, Т.Л. Article 81237936 1356422062
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 336658792 249776982
2023 Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств Чесноков, Р.Ю. Masters thesis 452 596