Browsing by Keywords соціальні медіа


Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 B2B Communication Strategy: Introducing a New Multifunctional Application for the Waste Management Industry Svetlik, J.; Lastuvka, I. Article -288541093 -1479359093
2020 Defining the Types of "Fakers" in Social Media Saura, J.R.; Punzo, J.G. Article -1282723203 787812277
2022 Financial Fraud Detection on Social Networks Based on a Data Mining Approach Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna; Mynenko, Serhii Volodymyrovych; Shtefan, A. Article -520034673 1272555507
2024 How VLOG Promotion Content Influences Consumer Attitudes Jiang, L.; Yukio, K. Article 139383 75819
2020 Improving approaches to promoting business on the Internet Ngoh Sondi Doris, Masters thesis 1839679850 -1570839084
2018 Instagram у системі соціальних медіа: специфіка контенту та способи подання інформації Бєлокопитова, М.В. Masters thesis 6 1
2021 International Overview of Business Profiles from the Perspective of Instagram Users Machova, R.; Santa, K.; Basa, P. Article -1235328786 1071002314
2019 Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R. Article -1998198888 -1287725210
2022 The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels Prokopenko, O.; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Batyrbekova, Z.; Omelyanenko, V.; Kostynets, Y.; Iankovets, T. Article 333643292 193519185
2013 SMM як невід'ємна частина сучасного Інтернет-маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С. Conference Papers 412246480 565002675
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Article 9362084 4723366
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 2020485361 1347851449
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article 864102083 1349221013
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article 2110191503 1922134919
2021 Аналіз неформальних комунікацій в умовах гібридної війни Юркова, О.; Смола, Л. Article -1592236806 -2076603524
2012 Особливості маркетингових заходів в соціальних медіа Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Ковальчук, М.М. Conference Papers 33601088 41021052
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article -1165500864 718986852
2012 Система підтримки прийняття рішень на основі соціальних медіа Месюра, В.І.; Островська, М.В.; Поліщук, О.Д. Conference Papers 14873383 7689932
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 276886344 -1454614792
2010 Соціальні медіа як PR-інструмент компанії Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna; Kondrunina, Kateryna Yuriivna; Лисенко, В.С. Conference Papers -948876395 -66061465