Browsing by Keywords image


Showing results 21 to 40 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Граффити как коммуникативное средство Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Похтель, М.А. Article 1684431814 1576107310
2022 Григорій Сковорода: українізація образу Artiukh, Viacheslav Oleksiiovych Article -1217373209 327801678
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 1304900394 662174769
2015 Дослідження завдань та напрямків управління іміджем промислового підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers 5975687 4486778
2009 Діалектика символу, знаку та образу Synakh, Andrii Oleksandrovych Conference Papers -171455302 -238675624
2010 Етичні аспекти діяльності банківських організацій в умовах фінансової кризи Lukin, Dmytro Anatoliiovych; Мазило, Т.В. Conference Papers 385058 356622
2013 Жертовний образ жінки від античності до Просвітництва Рилова, М. Article 844175652 -1832046124
2020 Застосування PR – технологій в управлінні соціальною організацією (на прикладі БФ «Відень») Журавель, Д.О. Bachelous Paper 1487871344 1006550540
2012 Зооморфный код культуры во фразеологии белорусского, русского и английского языков: сравнительно-сопоставительный анализ Гаврилович, О.Г. Article 1718886252 -657047764
2013 Имидж как управление формированием "энергемы" образа Селикова, Д.М. Conference Papers -1297380817 279328308
2014 Комбінована фільтрація цифрових зображень в об’єктах ідентифікації за допомогою MATLAB Baha, Liubov Mykolaivna; Pavlov, Andrii Volodymyrovych Conference Papers 1016183860 1231458144
2016 Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 59022926 56691118
2020 Концепт води в романі Олени Печорної "Химерниця" Гурдуз, А. Article 19459206 1683446
2011 Корпоративна культура в банку Розкошна, О.А.; Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 14530208 28831129
2018 "Лісова пісня" Лесі Українки і паралелі в інших літературах: від міфу та казки до фентезі Смольницька, О.О. Article -888208620 1208911405
2017 Маркери ідеологічного кітчу в оповіданні "Контрольні цифри" Леся Гомона, новелі "Юрко" та нарисі "Майбутні шахтарі" М. Хвильового Димовська, А.К. Article 59574496 111558504
2025 Маркетинг особистості як інструмент формування публічного іміджу Романов, А.К. Bachelous Paper 0 0
2015 Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів Білан, М.І.; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Conference Papers 2306482 1704255
2018 Мас-медійний образ 8 Березня крізь призму концептуального аналізу Мірошниченко, П. Article 1196323680 205008595
2013 Медийные события и их влияние на польский национальный бренд Klisinski, Yanush Sylveriushovych; Прокопенко, М.А. Article 333480369 140526556