Browsing by Keywords consumer


Showing results 81 to 97 of 97
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
1997 Торговля и окружающая среда: принципы реализации Melnyk, Leonid Hryhorovych; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Melnyk, Olha Ivanivna Article 1682370533 129045584
2017 Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І. Article -997240394 -2073989038
2023 Удосконалення управління комунікаційною політикою підприємства (на прикладі ТОВ «Слобожанський бекон») Шершак, К.С. Masters thesis 96 69
2011 Уровень технической готовности потребителя как индикатор выбора направления научных исследований Гончаренко, Т.П. Article 627094 359641
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article -1688525668 2008846333
2014 Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки Luk`ianykhina, Olena Anatoliivna; Гога, І. Conference Papers 899675310 2117302350
2016 Формування лояльності у споживачів промислових підприємств Неткова, В.М. Conference Papers 26255262 7742146
2007 Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача Symonenko, Mariia Yuriivna Article -2139118851 869049472
2022 Формування іміджу підприємства як фактор посилення конкурентних переваг Нечаєва, Н.М. Masters thesis 1521813125 941693016
2014 Хайтек-маркетинг Hryshchenko, Olena Fedorivna; Каптілова, В.І. Conference Papers 6303478 3425651
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis -966576905 1456679234
2012 Щодо компетенції навчальних закладів у відносинах зі споживачами освітніх послуг Derevianko, Bohdan Volodymyrovych Article 60391726 14638711
2008 Эффективность управления производством в условиях его неупорядоченности Lahuta, Heorhii Hennadiiovych; Аль-Шебли, В.И. Conference Papers -1791594775 -1759132598
2016 Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку Гардабхадзе, І.А. Conference Papers 64058554 26816713
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1431314094 1676664078
2013 Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайтина, Н.М. Conference Papers 54162870 6582729
2014 Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу Граділь, А.А. Conference Papers 787913320 858725123