Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 2345 2120
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 39 21
2015 Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathy Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, Manolya Conference Papers 216 219
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 112 102
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article 56 54
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 29 29
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 48 40
2017 The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communication Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 3143 2983
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 471 289
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 15 14
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 451 467
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 215 206
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 385 568
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 103 94
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 45 41
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 233 229
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 8 0
2013 Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 154 142
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 203 195
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 30 20