Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 1 to 20 of 30
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object 218 70
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 12991 4069
2018 Identity approach of brand management: why invest in the brand identity Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 100 0
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 177 152
2015 Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathy Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, Manolya Conference Papers 398 364
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 373 160
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article 71 132
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 44 40
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 87 162
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 59 0
2017 The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communication Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 9181 17664
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 45 0
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 885 814
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 88 80
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1349 667
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 674 666
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 86 183
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 607 1250
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 130 118
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 61 57