Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 1 to 20 of 33
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object -962658168 699568086
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -2118234325 2036986224
2021 Features of Usage and Translation of Stylistically Marked Vocabulary in American Fiction Bilohur, A.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 133714 124797
2018 Identity approach of brand management: why invest in the brand identity Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 74239469 34419592
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1561896245 -309120236
2015 Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathy Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, Manolya Conference Papers 72353984 52009803
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 3915240 2295637
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article 54178549 35437377
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 24 25
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 13955 10352
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 561599448 316827452
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 860773133 1911806448
2017 The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communication Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1954805194 762429076
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article -1910210114 1901446725
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 19204519 2807039
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 12507065 9863365
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 65263367 9799118
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 28513876 53292643
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 80763 369459
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 20166489 12024056