Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 21 to 32 of 32
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 490 59
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 3213 976
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 467 273
2013 Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1337 1348
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 5347 5723
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 157 77
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 20093 1147
2017 Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендів Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1188 401
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 318 161
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis 1114 2573
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 331 1
2016 Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 33612 22986