Просмотр по автору Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Показаны результаты 21 - 37 из 37
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 2678661 8342216
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 1669958523 -1376399345
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 206809204 61491554
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 10631993 16613799
2023 Маркування товарів як мультимодальний текст Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Lukianova, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 2793 2399
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 2777266 4261605
2023 Мультимодальність англомовного медіа простору: філологічні аспекти Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Чорнобук, К. Conference Papers 18415 18115
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 32919475 111790986
2013 Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 766551 824901
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1503225737 -1591500366
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 866659522 1554220859
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1380067338 1307298182
2017 Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендів Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 125939 135972
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 82762 99084
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis 998328865 320798470
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 11796954 9679691
2016 Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 352353550 -1498389738