Browsing by Author Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Showing results 1 to 20 of 89
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Marketing Communications in Election Campaigns Tkachenko, Olena Hryhorivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna Article 17 20
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1431350974 -812836107
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 73113234 65275064
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 349 578
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 799342849 -1606320105
2013 Газетно-журнальне видання Yanenko, Yaroslav Vasylovych Learning Object 359190249 1075319122
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 33481386 61287754
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 325642853 268695131
2017 Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1614389741 -1629455105
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -327041621 1174358244
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 2104869 2353696
2013 Комментарии как составляющая журналистского интернет-материала Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 4490409 5758815
2017 Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1875325441 1705519312
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 279216614 268134600
2024 Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 74 57
2023 «Макгаффіни» у сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 8106 7479
2014 Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1621888293 -1709610039
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -651478428 1695093701
2017 Нативна реклама у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1543556700 656953895
2013 Науковий дискурс у сучасній журналістиці Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Маркова, О. Article 229359813 219901148