Browsing by Author Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Showing results 81 to 94 of 94
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1548979364 -2048009110
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 401068867 229353544
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6476202 3287257
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 747364572 1155748641
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 845992394 1166691612
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 942294774 1186985978
2025 Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4 0
2023 Як писати рекламні та PR-тексти Yanenko, Yaroslav Vasylovych Schoolbook 537061593 474407897
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 145628330 50245085
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1431314094 1676664078
2022 Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 215778619 46493164
2021 Інфографіка як засіб медичного інформування у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -305288296 -1070994576
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -793193141 -1990347899
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1033450662 403609544