Browsing by Keywords банківський маркетинг


Showing results 1 to 20 of 56
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2007 A bank customer analysis and mortgage services evaluation: implications of market segmentation policies Мілонакіс, Дж. Article -888642425 513458737
2023 Banking marketing development trends in the context of digitalization Hrytsenko, Larysa Leonidivna; Kozhushko, I. Article 93755 88746
2018 Evaluation of deposit market competition: basis for bank marketing improvement Didenko, Iryna Viktorivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Buriak, Anna Volodymyrivna Article -1540588619 -2092679224
2021 Green Financing for Carbon-Free Growth: Role of Banks Marketing Strategy Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Us, Yana Oleksandrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Dubyna, O.; Vasylyna, T. Article -1660030128 26896759
2008 The influence of banking advertising on bank customers: an examination of Greek bank customers’ choices Mylonakis, J. Article 280604910 -1670493803
2011 Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку Гузь, М.М. Article 3248195 3757027
2012 Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації Гузь, М.М. Article 17376243 27443323
2007 Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку Міланокіс, Дж. Article 4372152 4426151
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 60199 42214
2007 Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами Гузь, М.М. Article 41890440 26933387
2010 Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 35208907 48311439
2011 Банківський маркетинг як сучасна концепція Радченко, О.В. Conference Papers 20909795 23199012
2014 Взаємозвʼязок маркетингової діяльності банку та його фінансової стійкості Bondarenko, Alla Fedorivna; Красюк, Н. Article 1142055 1394650
2010 Визначення кількості та типу лояльних клієнтів банку Гузь, М.М. Article 3925784 5950463
2010 Використання маркетингових концепцій в банківській діяльності Ярошенко, А.С. Article 70326079 117587094
2007 Використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу Гузь, М.М. Conference Papers 164190 63191
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 199495190 146494642
2007 Вплив недоброякісної банківської реклами на довіру банку Гузь, М.М. Conference Papers 3148653 2064693
2008 Вплив реклами на вибір банку клієнтами: дані з Греції Милонакіс, Д. Article 849721 1928686
2007 Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Федірко, В.В. Article 1296318 3285371