Browsing by Keywords маркетингова стратегія


Showing results 1 to 20 of 71
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Branding as an important part of marketing strategy Gaityna, N.M. Conference Papers 914873937 684235624
2023 Consumer behavior and COVID-19: Comparing purchase incentives and ecological awareness changes Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 683 698
2016 Elements of gamification in social marketing compaigns Widawska-Stanisz, A. Conference Papers -1153423136 -610984734
2023 Email-маркетинг в освітній сфері: сучасні тренди та інструменти Олійник, Б.С. Bachelous Paper 3560 2951
2021 Green Financing for Carbon-Free Growth: Role of Banks Marketing Strategy Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Us, Yana Oleksandrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Dubyna, O.; Vasylyna, T. Article 1770372947 1370561282
2011 Holding the policy of standardization in international marketing strategy by Ukrainian size-medium businesses Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna; Lopatkina, I. Conference Papers 47360544 33092329
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article 407319325 580115206
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 2762 4334
2021 Marketing of an Academic Program: Case Study of an Engineering Program Kuzior, A.; Grebski, M.; Grebski, W. Article -262008865 101874842
2015 The internet as an element of marketing strategies of polish universities during recent years Kisiołek, A. Conference Papers 77774116 41089967
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article -179442245 -910887486
2013 Анализ составляющих системы маркетинга в процессе антикризисного управления машиностроительного предприятия Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1106273 3720343
2013 Аналіз ринку друкованих засобів масової інформації міста Суми Литвиненко, О.О. Conference Papers 183718080 222466913
2023 Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування Черничко, Т.В.; Гладинець, Н.Ю.; Росола, У.В. Article 66 59
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 8265960 8423222
2009 Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 328774 421873
2022 Атрибути бренду українських медіа Шевченко, В. Article 635410338 678793145
2012 Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства Bondarenko, Alla Fedorivna; Пахненко, О.М. Conference Papers 258917 171979
2010 Використання стратегічних матриць підприємствами легкої промисловості на цільовому ринку Григор'єва, Л.В. Conference Papers 13075911 5897960
2012 Внедрение маркетинговой стратегии эколого-экономического развития промышленного города Дубницкий, В.И.; Лунина, В.Ю. Conference Papers 1343724 1389060