Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords маркетинговые инструменты
Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2021
Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Article
14621373
12992772
2017
Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels
Domashenko, Maryna Dmytrivna
;
Shkola, Viktoriia Yuriivna
;
Kuchmiyov, A.
;
Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych
Article
980418546
-146857394
2021
Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development
Rosokhata, Anna Serhiivna
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Jasnikowski, A.
;
Dmytruk, K.
Article
1330037237
-1829089944
2021
Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis
Makerska, V. O.
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
Article
1077823820
922777406
2020
Recommendations for improving the hospital’s marketing policy
Pushko, Olha Oleksandrivna
;
Yula, Yu.
;
Palienko, M.
Article
1418849593
1866757248
2021
Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse)
Павленко, М.С.
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
862660115
308023352
2022
Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок
Денисенко, М.О.
Bachelous Paper
1783479740
420836074
2009
Маркетинговое управление и управление маркетингом: понятийно-категориальные особенности
Степакова, Е.В.
Article
25442971
45227289
2011
Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Article
-1279022554
-1790101815
2017
Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг
Решетнікова, І.Л.
;
Шаповалова, Е.П.
Article
48613852
15191842
2010
Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Article
448751789
579607268
2012
Модель компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг
Сагайдак, М.П.
Conference Papers
734025
856889
2013
Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі
Фігун, Н.В.
Conference Papers
-1135975107
1082879810
2013
Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
;
Титаренко, Ю.В.
Conference Papers
3471347
6942891
2016
Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі
Жегус, О.В.
Conference Papers
2483130
2603090
2012
Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України
Овсянецька, Ольга Ярославівна
Article
989968665
1869314609
2021
Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії
Лебединець, К. В.
Bachelous Paper
38442752
107981967
2015
Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Іванова, Тетяна Євгеніївна
;
Иванова, Татьяна Евгеньевна
;
Ivanova, Tetiana Evgeniivna
Article
-1116155358
-1324874977
2010
Рыночные инструменты в организации экономического механизма природопользования
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
;
Mitsura, Olena Oleksiivna
Conference Papers
1508475580
395219587
2019
Удосконалення маркетингових технологій просування товарів компанії "Лакталіс-Україна" у мережі Інтернет
Жиронкін, К.Р.
Masters thesis
14
12
Current filters:
×
Sort by:
issue year
submit date
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: