Просмотр по ключевому слову поведение потребителей


Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria Kyurova, V. V.; Yaneva, D.E. Article 967057492 -1623514272
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 194564528 636654675
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article -937159790 951915577
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 22839453 19170849
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 2540778 2593073
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 18173466 4920136
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 19149027 24522940
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article 154333182 -1019127829
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article 1360544512 1368531672
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 4361704 8723419
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 25998570 29270433
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 46832160 19713695
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 4643788 4742806
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 1188445 2434462
2012 Основи формування екологічної поведінки споживачів Рожкова, Є.Ю. Conference Papers 3385375 10559143
2011 Роль дослідження мотивації споживачів Troian, Mariia Yuriivna; Савченко, О. Conference Papers 1194744790 -1400923882
2011 Роль інформування споживачів у діяльності соціально-відповідальних компаній Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 17019761 8748596