Просмотр по ключевому слову поведение потребителей


Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria Kyurova, V. V.; Yaneva, D.E. Article -1566322206 -34480639
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 778253552 1548563944
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article -132128925 -1732989993
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 30165809 63525008
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 12153920 6626954
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 36346935 41212341
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 52291977 57665889
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article -260065997 -700006598
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article -1963582297 -2073436570
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 12298402 8723419
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 67515075 70786938
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 61625452 78886860
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 39983511 6257902
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 2161537 4380645
2012 Основи формування екологічної поведінки споживачів Рожкова, Є.Ю. Conference Papers 23213746 13823553
2011 Роль дослідження мотивації споживачів Troian, Mariia Yuriivna; Савченко, О. Conference Papers -196237770 212867468
2011 Роль інформування споживачів у діяльності соціально-відповідальних компаній Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 25008551 32236905