Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову поведінка споживачів
Показаны результаты 1 - 20 из 24
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2021
Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries
Becarova, K.
;
Nagyova, L.
;
Hazuchova, N.
;
Stavkova, J.
Article
1051128977
-113140969
2021
Consumer Behavior in Digital Era: Impact of COVID-19
Rahmanov, F.
;
Mursalov, M.
;
Rosokhata, Anna Serhiivna
Article
-2116070737
-364635690
2018
Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments
Sugrova, M.
;
Nagyova, L.
;
Hazuchova, N.
;
Stavkova, J.
Article
778253552
1548563944
2018
Consumer behaviour in innovative products purchasing process
Dunska, M.
;
Salkovska, J.
;
Batraga, A.
;
Braslina, L.
Article
-132128925
-1732989993
2013
Depozit policy of banks based on behavior of consumers
Krukhmal, Olena Valentynivna
;
Yevchenko, N.H.
Conference Papers
24173880
25291361
2016
Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels
Charsetad, P.
;
Vazifeh, Doost H.
;
Nikoomaram, H.
Article
30165809
63525008
2018
Image of women's volleyball in Lithuania perceiving its customer behavior
Jeseviciute-Ufartiene, L.
;
Skackauskiene, I.
Article
131652816
288044694
2016
Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation
Troian, Mariia Yuriivna
;
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Article
12153920
6626954
2018
Reflective self as an antidote to excessive consumption and the role of religion in its formation
Sanko, H.
Article
-1552983467
415423510
2024
The Relationship between Consumer Life Orientation and Panic Buying Behaviour in the COVID-19 Pandemic Process
Cakirkaya, M.
;
Kocyigit, M.
Article
870
300
2017
The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products
Dikcius, V.
;
Pikturniene, I.
;
Pakalniskiene, V.
;
Seimiene, E.
;
Kavaliauske, M.
;
Reardon, J.
Article
36346935
41212341
2011
Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour
Melnyk, V.
Article
52291977
57665889
2011
Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts
Haggett, Claire
;
Futаk-Campbell, Beatrix
Article
-260065997
-700006598
2023
The use of music in e-commerce websites: An exploration of how businesses can use music to enhance the online shopping experience and improve consumer engagement and satisfaction
Nazarenko, A.
;
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Conference Papers
28
3
2023
Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування
Черничко, Т.В.
;
Гладинець, Н.Ю.
;
Росола, У.В.
Article
69
127
2016
Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів
Matvieieva, Yuliia Tahibekivna
;
Вечесенко, І.С.
Conference Papers
12298402
8723419
2012
Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Михайленко, Дарья Александровна
Article
67515075
70786938
2010
Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення
Troian, Mariia Yuriivna
Conference Papers
61625452
78886860
2012
Модифицированная eCDP модель в Интернете
Логинова, Ю.В.
Article
39983511
6257902
2015
Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів
Спутнікова, К.Б.
Conference Papers
2161537
4380645
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
названию
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: