Browsing by Keywords рекламний дискурс


Showing results 1 to 20 of 30
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cемантико-прагматичний потенціал кількісних номінацій у рекламному дискурсі Горбач, Я.В. Conference Papers -1443695659 -283577639
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 435657 366754
2019 Preservation of the Suggestive Potential in Advertising Discourse: Translation Aspect Kulish, Vladyslava Serhiivna; Zavhorodnia, O.M. Article 1200570947 944301961
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article 1823456106 988173789
2012 Аксіологічний аспект у рекламному дискурсі Ткаченко, М.О. Conference Papers 13139205 16446745
2017 Вербальна versus невербальна складова у рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А.О. Article 971737731 621953541
2009 Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Article 234121635 824435837
2016 Гендерні стереотипи рекламного дискурсу Коротун, А. Conference Papers 25075826 26341055
2018 Дихотомія Perfekt-Präteritum у німецькому рекламному та кіно-дискурсах Popova, Olena Volodymyrivna; Виноградова, М.О.; Кужель, О.В. Article 706761427 1538188245
2018 Засоби реалізації сугестивного потенціалу в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Завгородня, О.М. Masters thesis 7 0
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 120 182
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 22297058 23066921
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis -2037511412 -1561549817
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 4 0
2012 Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу Стрельченко, Д.В. Article 242110698 249385792
2019 Мультимедійний текст: структурний, функціональний та перекладацький аспекти Філіппова, Є.С. Masters thesis 5 1
2014 Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе Zinchenko, Anna Volodymyrivna Article 4858969 5377430
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 108321580 165829525
2019 Особливості лінгвалізації гендерних стереотипів фемінності в англомовному рекламному дискурсі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Article 1080244540 584035178
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 20421571 27680005