Просмотр по ключевому слову якість обслуговування


Показаны результаты 1 - 20 из 33
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article -443279188 -480026500
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 854656481 543623546
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint -168749432 -202719952
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 1850867507 -1154320322
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 628646366 364312500
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article 663479543 -2120790107
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -2033705874 -1824707292
2006 Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity Hinson, R.; Mohammed, A.; Mensah, R. Article 1541736727 -656724307
2008 Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions Woldie, A.; Hinson, R.; Iddrisu, H.; Boateng, R. Article 1529212040 475869743
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article -102576107 1623097173
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 592160063 324014737
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 1182256305 -1837541837
2020 The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study Aljawarneh, N.M.; Sokiyna, M.; Obeidat, A.M.; Alomari, K.A.K.; Alradaideh, A.T.; Alomari, Z.S. Article 16674239 -2051969432
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 7795756 5093566
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 57780462 108283274
2008 Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття Волді, А.; Хінсон, Р.; Іддрісу, Х.; Боатенг, Р. Article 60029049 61534754
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -489425933 -1475789142
2006 Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою Хінсон, Р.; Мохаммед, А.; Менсах, Р. Article 123770125 78891788
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 231873665 -12322372
2011 Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії Ген, К.; Клемес, М.Д.; Вей, Ц.; Коа, Б. Article 1111049 1184350