Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову якість обслуговування
Показаны результаты 1 - 20 из 33
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India
Sao, A.
;
Kumar, A.
;
Bapat, G.
;
Khan, M.S.
;
Singh, S.
Article
-443279188
-480026500
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
854656481
543623546
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
-168749432
-202719952
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
1850867507
-1154320322
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
628646366
364312500
2019
Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan
Muneeb, F.M.
;
Chughtai, M.S.
;
Anjum, U.
;
Ma, J.
Article
663479543
-2120790107
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-2033705874
-1824707292
2006
Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity
Hinson, R.
;
Mohammed, A.
;
Mensah, R.
Article
1541736727
-656724307
2008
Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions
Woldie, A.
;
Hinson, R.
;
Iddrisu, H.
;
Boateng, R.
Article
1529212040
475869743
2022
Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector
Mrabet, S.
;
Benachenhou, S.M.
;
Khalil, A.
Article
-102576107
1623097173
2023
The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences
Samsa, C.
Article
592160063
324014737
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
1182256305
-1837541837
2020
The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study
Aljawarneh, N.M.
;
Sokiyna, M.
;
Obeidat, A.M.
;
Alomari, K.A.K.
;
Alradaideh, A.T.
;
Alomari, Z.S.
Article
16674239
-2051969432
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
7795756
5093566
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
57780462
108283274
2008
Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття
Волді, А.
;
Хінсон, Р.
;
Іддрісу, Х.
;
Боатенг, Р.
Article
60029049
61534754
2016
Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
Schoolbook
-489425933
-1475789142
2006
Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою
Хінсон, Р.
;
Мохаммед, А.
;
Менсах, Р.
Article
123770125
78891788
2016
Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
231873665
-12322372
2011
Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії
Ген, К.
;
Клемес, М.Д.
;
Вей, Ц.
;
Коа, Б.
Article
1111049
1184350
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
названию
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: