Просмотр по ключевому слову public relations


Показаны результаты 1 - 20 из 29
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Evaluation of the effectiveness of social capital usage Korzh, N.; Sokolovska, V.; Ivanchenko, H. Article 2564933 2638876
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -791895182 -1372760091
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1870697015 -1304154578
2014 Використання PR в мережі Інтернет Конопелько, Г.М. Conference Papers 63682341 51674481
2014 Використання PR–технологій в маркетингових екологічних дослідженнях: міжнародний дискурс впровадження Андрєєва, Н.М.; Барун, М.В. Conference Papers 4040338 6341459
2019 Впровадження двосторонніх моделей PR-комунікації за допомогою нових медіа Керімов, Р. Conference Papers 871695 433467
2018 Зарубіжний досвід підготовки PR-фахівців: уроки для України Коржова, Т. Article 695259792 1555554660
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 2104867 3285742
2020 Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією (на прикладі ПАТ «Державний ощадний банк України») Семенова, П.Д. Bachelous Paper 244277894 -934071353
2024 Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С. Article 92 93
2015 Маркетинг Balatskyi, Yevhen Olehovych; Bondarenko, Alla Fedorivna Schoolbook 2062484168 -1903766832
2014 Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства Подліняєва, І. Article 11838006 24156486
2019 Механізм правового регулювання відносин у праві соціального забезпечення Бориченко, К.В. Article 1323755204 1612855656
2004 Місце держави в інституційному просторі трансформаційної економіки Гриценко, О.А. Article 5473210 16515955
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2010 Паблік рилейшнз в органах влади Mitsura, Olena Oleksiivna; Гончарук, Р.С. Conference Papers 287992302 227975709
2013 Паблік рілейшнз та його особливості Кириченко, І.В. Conference Papers 63711297 66774806
2014 Передумови та причини виникнення майдану в Україні Назаров, М.С. Conference Papers 951222179 349527052
2013 Передісторія зародження паблік рилейшнз Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Article 950558 1901134
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4240080 1885501