Browsing by Keywords public relations


Showing results 1 to 20 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Evaluation of the effectiveness of social capital usage Korzh, N.; Sokolovska, V.; Ivanchenko, H. Article 47915904 37950168
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -104637315 -544275494
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1683201459 -1116659023
2014 Використання PR в мережі Інтернет Конопелько, Г.М. Conference Papers 369507749 956376693
2014 Використання PR–технологій в маркетингових екологічних дослідженнях: міжнародний дискурс впровадження Андрєєва, Н.М.; Барун, М.В. Conference Papers 9671083 8218375
2019 Впровадження двосторонніх моделей PR-комунікації за допомогою нових медіа Керімов, Р. Conference Papers 14688816 17467118
2018 Зарубіжний досвід підготовки PR-фахівців: уроки для України Коржова, Т. Article 411312366 -218430474
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6765095 7013923
2020 Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією (на прикладі ПАТ «Державний ощадний банк України») Семенова, П.Д. Bachelous Paper -36286537 -1041133462
2024 Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С. Article 1838 1708
2015 Маркетинг Balatskyi, Yevhen Olehovych; Bondarenko, Alla Fedorivna Schoolbook -1565773957 -358310505
2014 Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства Подліняєва, І. Article 27755319 74243017
2019 Механізм правового регулювання відносин у праві соціального забезпечення Бориченко, К.В. Article 324459004 -1313104746
2004 Місце держави в інституційному просторі трансформаційної економіки Гриценко, О.А. Article 8835336 18197021
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2010 Паблік рилейшнз в органах влади Mitsura, Olena Oleksiivna; Гончарук, Р.С. Conference Papers 357594197 367179488
2013 Паблік рілейшнз та його особливості Кириченко, І.В. Conference Papers 113454981 177379659
2014 Передумови та причини виникнення майдану в Україні Назаров, М.С. Conference Papers 1182761282 1446685452
2013 Передісторія зародження паблік рилейшнз Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Article 1839216 2345464
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 6229000 7485788