Search

Clear search fields
Showing results 520 to 530 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Innovations in the management of higher education: situation analysis of Syrian female students empowerment Dalati, S.; Raudeliuniene, J.; Davidaviciene, V. Article -1878879906 677903288
2011 Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 170499853 1140402751
2013 Механізм визначення еколого-економічної активності кластерного утворення Гімпель, В.В. Article 1427806648 126276520
2012 Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты Шталь, Татьяна Валериевна; Тищенко, Оксана Олеговна Article -386074804 447128590
2016 Social potential of marketing communications in modern city Novikova, M.M.; Gaiduchenko, S.O. Article -1246026011 928725981
2015 Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги Герасименко, О.В. Article 565769153 -960286323
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1898682610 1110710723
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -434239591 -908318274
2017 Knowledge economy of the EU: strengths and weaknesses Vovk, M.; Braga, D. Article 1692700909 1295275429
2016 Developing project portfolio management model for innovation projects using grounded theory: a case of Iran's power industry Khameneh, A.; Sobhiyah, M.H.; Hosseini, H.Kh. Article 1909018904 -1182130248