Search

Clear search fields
Showing results 600 to 610 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 1479877024 1949237872
2019 Estimating the Degree of Novelty of a New Product: Innovative Approach Vasutinska, Y.; Kuzminska, N. Article -42585043 129694602
2015 Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг Колотова, Н.Б. Article -1725712152 -573179897
2018 Innovations in the risk management of the business activity of economic agents Berzin, P.; Shishkina, O.; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Yarovenko, Hanna Mykolaivna Article 728628399 -1895690575
2023 Development of an International Marketing Strategy for Domestic Enterprises During a State of War Kuznyetsova, A.; Garafonova, O.; Yankovoi, R.; Zhosan, H.; Lomachynska, I. Article 48 74
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Article 1817635678 -639711860
2020 Assessment Methods of Intellectual Product in Research Universities Zhylinska, O.; Novikova, I.; Stepanova, A.; Vikulova, A. Article -1546867712 798721117
2011 Інновації у процесі валютного контролю: прямий і мультиплікативний результати від впровадження контролінгу Kryvoruchko, Larysa Borysivna Article -1929904393 1151285553
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 108592086 117164762
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -2053595746 -626422933