Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (17)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle207
2018Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses1318
2017Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналуIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses1643
2017Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знаньIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses3336
2017Сайт наукового журналу як інструмент інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle3037
2016Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знаньIlliashenko, Serhii MykolaiovychMonograph2031013
2016Особливості просування продукції промислового призначення в інтернетIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna OleksandrivnaTheses2440
2016Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосуванняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaTheses3831
2016Комунікативна ефективність сайту журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» як інструменту маркетингу знаньIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B.Article6162
2016Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринкуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Derykolenko, Anna OleksandrivnaTheses2980
2015The use of internet-technologies for scientific and educational service advance (experience of SSU)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle10157
2015Інтернет-технології маркетингу знань в сфері науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses3959
2014Застосування маркетингових інтернет-технологій для формування іміджу організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaTheses101460
2014Інтернет-маркетинг науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle196420
2013Сайт організації як інструмент формування її іміджуIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle345457
2013Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Rot-Sierov, Yevhenii VolodymyrovychTheses185713
2011Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингуIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses412361