Browsing by Keywords нейромаркетинг


Showing results 1 to 20 of 20
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective Gani, M.O.; Alam, M.Z.; Alom, Md.Z.; Faruq, M.O. Article -490066708 -1254600535
2021 Convergence of Neuromarketing Technologies in Modern Conditions of Economic Development Sadchenko, O.V. Article 225759811 351226713
2024 The Impact of Flight Attendants' Attractiveness on Perceived Service Quality: An EEG Perspective Akan, S.; Atalik, O. Article 173388 33284
2021 Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare Hanulakova, E.; Dano, F.; Kukura, M.; Hula, R. Article -634818432 -1966076874
2017 Marketing of innovations & Innovational marketing Osik, Yu.I.; Borbasova, Z.N.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Valeeva, V.Z. Schoolbook 1042883197 -1412175998
2024 Neuromarketing as a Mechanism of Communication with the Consumer: The Case for Small Business Chygryn, Olena Yuriivna; Shevchenko, K.; Tuliakov, Oleh Olehovych Article 1368 656
2014 Етичні проблеми використання нейромаркетингу Булатова, А.С. Conference Papers 94772915 98664542
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook 2089807770 568131497
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook -2031455913 1911587266
2007 Нейромаркетинг как способ влияния на подсознание потребителей Ткаченко, М.И. Conference Papers 996936 3000237
2024 Нейромаркетинг як механізм комунікації зі споживачем Шевченко, К.В. Bachelous Paper 10 3
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 2161537 4380645
2018 Нейромаркетинг – методи впливу Булітко, І.І.; Жаден, С.О.; Пригара, І.О. Conference Papers 336483601 569761266
2011 Нейромаркетинг: іноземний досвід використання Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Корінченко, Д.В. Conference Papers 184021124 249128342
2024 Особливості використання нейромаркетингу для впливу на поведінку споживачів Мазур, К.В.; Лиманець, А.Л. Article 5 18
2013 Перспективи і проблеми нейромаркетингу на В2В–ринках Shypulina, Yuliia Serhiivna; Лях, А.В. Conference Papers 47934338 25172808
2011 Сучасні аспекти застосування нейромаркетингу при створенні сайтів у мережі Інтернет Сергейцев, І.В.; Шатілов, О.С Conference Papers 2106888 2740584
2019 Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі Saher, Liudmyla Yuriivna; Лазоренко, В.Є. Article 65085623 19702585
2013 Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайтина, Н.М. Conference Papers 5568017 6582728
2015 Інструменти нейромаркетингу, що використовуються у мерчандайзингу Saher, Liudmyla Yuriivna; Химочка, К.О. Conference Papers 133930578 125504635