Просмотр по автору Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Показаны результаты 21 - 38 из 38
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -84303667 -1678268859
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 5503541 12579536
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 1669958526 -1824858610
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 302145685 360583796
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 46153165 45846574
2023 Маркування товарів як мультимодальний текст Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Lukianova, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 12366 37100
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 4070211 5554548
2023 Мультимодальність англомовного медіа простору: філологічні аспекти Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Чорнобук, К. Conference Papers 186785 204899
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 199346840 334913177
2013 Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1529404 2295969
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1011739605 1598935373
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -809203200 -1372295532
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -297227000 -1300646942
2017 Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендів Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 183902 251892
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 108887 177460
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis 1353785826 409575905
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 31674420 33532649
2016 Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1195623359 704707193