Browsing by Keywords маркетингові дослідження


Showing results 41 to 60 of 82
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах Пересадько, Г.О.; Купецька, А.Г.; Бекташ, С. Conference Papers 5781597 11703633
2014 Маркетингові дослідження комунального транспорту в м. Суми Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Каптілова, В.І. Conference Papers 1594299 3548857
2007 Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 230894817 -256679976
2014 Маркетингові дослідження рекламних засобів дрібних ринкових торговців Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М. Conference Papers 1158261 2622291
2014 Маркетингові дослідження рекламних засобів національних торгових мереж Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Кириченко, Т.В. Conference Papers 224598060 138176367
2013 Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1941661617 -1863542856
2012 Маркетингові дослідження у віртуальній економіці Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Коваленко, Я.А. Conference Papers 3905809 7344721
2017 Маркетингові дослідження у сфері виробничо-технічної продукції Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Никонець, М.О. Conference Papers 3471152 3600690
2019 Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1241860194 27172488
2015 Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів Білан, М.І.; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Conference Papers 1198953 1704255
2014 Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства Подліняєва, І. Article 38366863 112609876
2009 Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Зубенко, М.Г. Article -574171957 459161084
2009 Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 564964056 260154800
2016 Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article -572027534 -1819079384
2013 Методологія маркетингових досліджень Пересадько, Г.О. Conference Papers 2242698 1642636
2018 Нейромаркетинг – методи впливу Булітко, І.І.; Жаден, С.О.; Пригара, І.О. Conference Papers 1120634490 569761267
2005 Необходимость применения маркетинговых исследований для выхода на новые рынки на примере ОАО "Одесский масложиркомбинат" Шаповалова, М.Ю. Conference Papers 4568339 6502953
2011 Онлайн-панелі як новий метод дослідження споживачів Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 67392076 64688403
2005 Организационные предпосылки эффективности проведения маркетинговых исследований Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Еловенко, Б.Ю. Conference Papers 11165631 15165124
2010 Організаційні аспекти проведення маркетингових досліджень вітчизняними банками Дубовик, С.В. Article 139643 115707