Browsing by Keywords рекламний текст


Showing results 41 to 60 of 63
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 1619733 1636140
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 1150380552 1235804006
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 684711212 297022619
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 595544 1405813
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 12121792 12528678
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 529992 557373
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 2456668 3011480
2023 Рекламний текст у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 116599 72596
2020 Рекламний текст: структурно-семантичний, прагматичний та перекладацький аспекти Подвальна, К.Є. Masters thesis 288582620 592729578
2014 Рекламные билборды как индикатор общественной жизни Маратова, Ж. Conference Papers 606254998 931601040
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 210719 95652
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 41786624 68623491
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article -985895311 -504889590
2010 Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу Reva, Nataliia Serhiivna Article 1725019454 -1014384084
2011 Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 924892962 717110789
2018 Стилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі реклами автомобілів) Глазько, М.С.; Чуланов, К.В. Conference Papers 7545341 2240282
2007 Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень) Kobiakova, Iryna Karpivna; Хацко, К. Conference Papers 690910061 676352138
2014 Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) Cherniuk, Nina Ivanivna; Трофимець, Д.П. Article 93204558 86435840
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article -1801046203 1583901383
2024 Термінологія рекламної індустрії: особливості функціонування й перекладу Середа, А.С. Masters thesis 43575 58513