Browsing by Author Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Showing results 1 to 20 of 67
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1362 1462
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1452 1408
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 2133 2049
2013 Газетно-журнальне видання Yanenko, Yaroslav Vasylovych Learning Object 2091 4798
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 600 525
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1226 1190
2017 Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72 65
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 16 13
2013 Комментарии как составляющая журналистского интернет-материала Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 404 327
2017 Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 440 527
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 250 240
2014 Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 435 582
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 73 61
2017 Нативна реклама у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 263 226
2013 Науковий дискурс у сучасній журналістиці Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Маркова, О. Article 122 127
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 3018 2843
2015 Обложка «глянцевого» журнала как средство социализации Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 185 258
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 60 48
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 87 76
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 163 159