Browsing by Author Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Showing results 1 to 20 of 76
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1158033 461880
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 38402 2863
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 75724 79277
2013 Газетно-журнальне видання Yanenko, Yaroslav Vasylovych Learning Object 1538914 13655222
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 13162 13237
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 64185 84678
2017 Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4692 3144
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 316 180
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1436 549
2013 Комментарии как составляющая журналистского интернет-материала Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 16972 734
2017 Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 93133 103287
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 8506 5056
2014 Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 216017 146125
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 183795 71912
2017 Нативна реклама у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 40529 42187
2013 Науковий дискурс у сучасній журналістиці Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Маркова, О. Article 3868 266
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 684536 7826
2015 Обложка «глянцевого» журнала как средство социализации Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 78210 43003
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 3911 201
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 14931 304