Browsing by Keywords поведение потребителей


Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria Kyurova, V. V.; Yaneva, D.E. Article -571638801 -405939563
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 194564527 636654675
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article -937159790 -1732989993
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 22839453 26497200
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 2540781 2593073
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 18173466 23038873
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 19149027 24522940
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article 473454413 -700006598
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article 602526424 1368531673
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 4361706 8723419
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 33757536 29270433
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 61625451 78886860
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 6158885 6257902
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 1188445 2434462
2012 Основи формування екологічної поведінки споживачів Рожкова, Є.Ю. Conference Papers 3385376 10559144
2011 Роль дослідження мотивації споживачів Troian, Mariia Yuriivna; Савченко, О. Conference Papers 1194744792 142373442
2011 Роль інформування споживачів у діяльності соціально-відповідальних компаній Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 17019761 8748596