Просмотр по ключевому слову торгова марка


Показаны результаты 1 - 20 из 23
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article -333703227 -429755517
2021 Trademarks in the world market structure of intellectual property Korotcha, N.M. Bachelous Paper 609344457 491067220
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 494045965 428127121
2013 Захист прав інтелектуальної власності Ткачова, Ю.М. Conference Papers 1844142114 1887478128
2013 Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р. Conference Papers 11919741 27934281
2005 Методические основы оценки параметров конкурентоспособности торговой марки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 14225552 20161094
2006 Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 553583508 776826864
2014 Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 97040059 109866901
2020 Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") Тонкошкур, Б.С. Bachelous Paper 1471966124 -824285681
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 474369518 607302010
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 2242465 1772057
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 47626499 203160379
2020 Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Кордас, А.Р. Article 1767563768 6314964
2019 Право інтелектуальної власності на «trade dress»: особливості та загальна характеристика Utkina, Maryna Serhiivna Article 737600326 -917722108
2012 Реклама: особливості, визначення, класифікація Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, М.О. Conference Papers 582023158 1795989579
2012 Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Conference Papers 175223381 627288794
2013 Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок Mitsura, Olena Oleksiivna; Шевченко, О.Ю. Conference Papers 3946219 4151340
2010 Сучасний стан управління споживчим капіталом вітчизняних підприємств Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -1475305442 35729563
2020 Сучасні тенденції цифрового маркетингу Товстий, В.О. Bachelous Paper 5007054 3400576
2013 Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Conference Papers 61186498 5908573