Browsing by Keywords advertising discourse


Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Communicative and pragmatic function s of lexical blends in advertising discourse Medvid, Olena Mykolaivna; Solomka, A.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 9966 2377
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 754 84
2019 Preservation of the Suggestive Potential in Advertising Discourse: Translation Aspect Kulish, Vladyslava Serhiivna; Zavhorodnia, O.M. Article 265517 398304
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article 94131 276
2012 Аксіологічний аспект у рекламному дискурсі Ткаченко, М.О. Conference Papers 22936 3885
2009 Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Article 124941 205598
2016 Гендерні стереотипи рекламного дискурсу Коротун, А. Conference Papers 1088 1101
2018 Дихотомія Perfekt-Präteritum у німецькому рекламному та кіно-дискурсах Popova, Olena Volodymyrivna; Виноградова, М.О.; Кужель, О.В. Article 1958 3958
2018 Засоби реалізації сугестивного потенціалу в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Завгородня, О.М. Masters thesis 6 0
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 7530 1385
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 271862 153168
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 4 0
2019 Мультимедійний текст: структурний, функціональний та перекладацький аспекти Філіппова, Є.С. Masters thesis 4 0
2014 Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе Zinchenko, Anna Volodymyrivna Article 1696 947
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 8403 5984
2019 Особливості лінгвалізації гендерних стереотипів фемінності в англомовному рекламному дискурсі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Article 26730 2079
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 2556 1053
2020 Прагматичний потенціал алюзивних референцій в рекламних текстах: перекладацькі аспекти Куц, І.О. Masters thesis 4852 19856
2020 Рекламний текст: структурно-семантичний, прагматичний та перекладацький аспекти Подвальна, К.Є. Masters thesis 587 1476
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 868 511